söndag, februari 24, 2008

lönesöndag

Så, betalda löner även denna månad.

Ironiskt är att jag ofta funderar på om jag inte skulle ta och starta eget. Som om jag inte redan hade ett företag.
Jag tror att det kallas förträngning.

Men, varje gång som jag pratar med min föreståndare så blir jag entusiastisk över firmans framtid. Engagemanget har dock haft en trist tendens till att snabbt falna.
Förhoppningsvis ska det bli bättre - jag har bokat in en planeringsdag i mars. Eftersom vi befinner oss i varsitt land så har jag bokat oss i ett tredje, så vi ska ses i Köpenhamn över dagen.

Inte klimatsmart att flyga in någon för ett möte, jag vet, men praktiskt! Får botgöra med att köpa en utsläppsrätt = Fröken Fin hinner få hem mamma till kvällsmaten och kanske slipper istid/ökenutbredning i sin livstid.

Inga kommentarer: