lördag, maj 31, 2008

tappad tid

Förstår inte själv riktigt vart den här veckan tog vägen.
Okej, en hel del tid tog den försummade bilen. I torsdags fick den äntligen bytt till sommardäck, och blev tvättad för första gången sedan jag köpte den. Sen körde jag och en argt skrikande Fröken Fin till Trelleborg i fredags. Eller rättare sagt, till bilprovningens parkering på en åker strax utanför. Där muntrade lilla fröken upp sig med burkmat i baksätet och trettiofem minuters klättrande i bilsätena:



Sedan blev det dags för domen. Jag hade oroat mig för körförbud så de små banala anmärkningarna kombistackaren fick, de kändes värda att fira. Så vi gick på jobbfest i Folkets park.

Annars? Jag har somnat i soffan varje kväll. Det är vad som hindrat mig från att blogga. Kanske är jag utvilad nu. Oavsett så vaknade jag 04.56 imorse av en dröm och kunde inte somna om, så det har varit en lång ledig lördag.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: