lördag, mars 08, 2008

hektiskt fredag, lugn lördag

Hade en absurt upptagen dag igår;
åkte över sundet och träffade min "föreståndare", eller vad man nu ska kalla henne, för att ha maratonmöte på Kastrup i fem timmar, följde henne tillbaka till incheck och security och åkte tillbaka tillräckligt i tid för att ta över Fröken Fin från M som skulle se Henrik Schyffert och sen hem till en kompis. Tyvärr missade jag frukosten och sen glömde jag bort att äta, så framåt kvällen var jag färdig att falla ihop av svält.
Men gårdagen fick mig att gilla min firma bättre, så det var det värt.

Idag har vi bröllopsdag och Fröken Fin har haft barnvakt, snälla och pålitliga E. Här är de på lekplatsen:



Fröken Fin sov sig igenom premiären med barnvaktspromenad, M och jag firade med att se utställningen och finfika utan kladd och smulor.

Inga kommentarer: