torsdag, juni 05, 2008

semester; planer och midsommarstrul

Nästa vecka ska familjen åka till huvudstaden för årets semester. Den här gången ska vi ta bilen upp, och alltså har vi äntligen gjort slag i saken och köpt en ny bilbarnstol åt Fröken Fin.
Just nu tronar den på mattan framför tv:n.
Babyskyddet ska ges bort i doppresent på lördag.

Annars så har jag onlinebokat och omgående onlinebetalat en stuga strax utanfär Färjestaden för midsommarhelgen. Bara för att få ett mail dagen efter från usla Öland Turist AB som hävdar att deras bokning var stängd - medan jag bokade och betalade...?!?
Så någon stuga har vi inte. De ville pracka på mig en annan, till dubbla priset. Och inte har jag fått tillbaka mina redan dragna slantar än, heller. Skrev ett mycket surt mail till deras kundtjänst igår. Har jag fått svar? Nej.
Konklusion = hela Öland suger!

Så nu är vi utan midsommarplaner. Igen. Suck.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Inga kommentarer: