tisdag, juni 10, 2008

effektivitet

Älskar effektiva och professionella människor och företag!
Stackars kombins verkstad visade sig tillhöra den kategorin - jag lämnade den halv åtta i morse, kvart i tolv ringer de och berättar att den är klar och besiktigad! De hade tillochmed fått bukt med "tjock-varningen" (stopp-stopp-stanna-varningslampan för hydrauliken som annars brukade tändas och blinka när jag hade lite tyngre passagerare med ombord).

Lycka - jag som hade trott att jag skulle behöva åka till Trelleborg ännu en gång.

Nu kan jag ägna morgondagens eftermiddagstimmar åt att åka till en babyaffär och få dem att kolla fastsättningen av nya bilbarnstolen, åka till en annan babyaffär och köpa resesäng, åka tillbaka till stan och köpa bärstol, tvätta, betala löner, arrangera bevattningssystem till alla växterna på balkongen, börja packa... Utöver att leka med Fröken Fin. Det är tur att det är många timmar på en eftermiddag. Not.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Inga kommentarer: