tisdag, juli 01, 2008

jobbvardag

Tillbaka i selen igen.
På jobbet är allt sig likt, förutom att min 'gamla' då-och-då-chef har återvänt från föräldraledighet och alltså är min chef nu igen.
Om det kan man tycka vad man vill. Mitt stalltips är att hon försvinner till en annan enhet ganska snart - en kollega till henne har fått nytt jobb och äntligen har vi lika många enheter som chefer...

Jajaja. Det går skrämmande fort att glömma att man varit ledig och att små kontorsintriger inte betytt ett enda dugg.

Såhär på tisdagskvällen har jag har mest bara ont i fingerlederna och en handled, har tråkigt och känner mig gammal.
Kan bero på att jag fyller år om bara några ynkliga timmar. Jag gillar inte födelsedagar. Rättare sagt; inte mina.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Världen enligt J. sa...

Grattis! Även om ens egna födelsedagar blir allt mindre intressanta...

Dags att byta jobb kanske...?

helena h sa...

Tack!
och ja, men nej. Jag ska tydligen istället få något nytt uppdrag igen, om jag förstod min verksamhetschef rätt, som jag kanske kan muntra upp jobbdagarna med...